Dagen innan midsommar

Har nyss vaknat. Daniel ringde och väckte mig halv två och frågade om jag kunde hämta barnen tidigare eftersom det inte är så många kvar på dagis! Visst ska jag göra det. Måste bara få vakna till lite, sover så himla dåligt när jag arbetat natt. Somnade åtta vaknade första gången tio somnade som tur var om men vaknade igen halv tolv men den gången somnade jag int eom förrän halv ett så jag är lite vrång sövd. Jag har där emot längtat efter mina barn i natt! Det är så härligt att få vakna intill dem och få en morgon kram!

pappa var snäll och skjutsade mig ill och från arbetet. Fick även en sommar stol som han inte hade någon användning av! känns rätt bra nu! Var hos pappa själv i nästan två timmar i går innan arbetet och vi har nog inte pratat så mycket som vi gjorde i går utan att bli irriterade på flera år! Förstår att han är orolig för min farmor som är sjuk! Hon har fått galoperande cancer så hon har inte så lång tid kvar! Känner ingen människa som kämpar så in i vassen som hon gör! Hon är 86 år och klarar sig helt själv. Har ingen hemhjälp trots att hon är ¨så sjuk! Jag ringer till henne flera gånger i veckan och vi pratar om allt och inget! Vissa dagar mår hon bättre och vissa sämre! Hon säger alltid att det är tur jag har mina böcker! Hon läser nästan hela tiden. Ska försöka ta mig samman och åka till henne snart,

nej nu ska jag upp och göra mig i ordning och hämta barnen
ha en bra dag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0