D-uppsats

Ja det är verkligen klurigt det här med d-uppsats. det är massor.. Väntar just nu på att min handledare ska svara på mitt mail. Min kursare som jag skriver med börjar känna av stressen så på måndag styr jag kursen mot Arboga så att vi kan sitta en heldag och bara skriva och klura. Det kanske går lättare när vi ses i reality.. Ska bli kul faktiskt.

Ska snart i väg till stan och möta mamma. Vi ska gå och titta på lite kläder till mig. Daniel och jag ska ju på bröllop den 23 maj och då behöver jag ju ha något snygt att ta på mig.

Saknar mina barn faktiskt. I natt kom de in till oss båda två, Även om det blir trångt så är det så härligt att få ha dem där intill sig.


så här söta var de för några morgnar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0