Förskolan

I dag har jag varit med Oscar en stund på hans förskola. Han har frågat om jag kan vara det och i dag blev det av. Så mellan kl 7:40- 10 var jag med och jag tyckte det var jättekul. Han visade stolt runt mig när han ätit färdigt sin frukost satte han sig i mitt knä och väntade på att de andra skulle bli klara så säger han "Mamma jag älskar dig" gissa om jag blev rörd. Han börjar bli stor nu min lilla kille. På kvällen i dag var vi på Matildas avdelning för utvecklingssamtal vilket kändes jätte bra. Hon har humör men hon är jätte duktig på massor av saker.
Så ja det har varit en bra dag i dag. Nu har barnen precis somnat så nu ska jag varva ned lite får se om jag orkar läsa mer' Ha en bra kväll
kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Skönt att höra att du mår lite bättre! Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig en massa! Kram

2009-05-27 @ 02:46:37
Postat av: Anna-Karin

Tack!

2009-05-27 @ 07:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0