Polis helikopter

När Daniel och barnen hämtade mig vid tåget berättade de att det landat en polis helikopter här i vårat lilla samhälle och att det var flera polisbilar som cikulerat här i området. när vi kom hem berättade grannen att det var en liten kille som kommit bort och att de nu var ute och spanade efter honom. Fick rysningar i hela kroppen, vad går inte den pojkens föräldrar igenom just nu. Jag hoppas och ber att de hittar honom välbehållen innan natten. Hör fortfarande helikoptern cirkulera så än har de nog inte hittat honom. Oscar hade massor av funderingar kring detta och sa innan han somnade " mamma hoppas de hittar killen snart annars får han ju sova i skogen" . Jag hoppas också att de hittar honom och jag tänker på hans föräldrar.

Hade tänkt skriva om min helg men jag kom faktiskt av mig nu så det får bi en annan gång.
Håll alla tummar som finns för att de hittar honom det ska i alla fall jag göra
kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Skriv och berätta om ifall de hittade honom eller inte!!!

2009-05-19 @ 03:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0