1:a advent

Visst kom Amanda och jag i väg till kyrkan i dag. Kl 10 satt vi i Sventorps kyrka och lyssnade till kören som sjöng, verkligen jätte mysigt halvtolv var det slut och då skyndade vi hem och åt lite lunch innan det bar i väg till stan för att kika på julskyltningen.

Efter att ha varit på stan och lämnat Amanda åkte vi hem där svärmor och Linn stod och väntade. De ska passa barnen i morgon då dagis är stängt. Vå åt varm smörgås och efter det firade vi att Oscar klarat av att ta sitt första simmärke i dag, Baddaren. Det blev ett fyrfaldugt hurrande för honom och grädde med chokladmousse.

Så dagen har varit helt ok.




Oscar har byggt denna koja på förskolan



Här var jag och Oscar och fikade i fredags kväll

Visst har de målat fint på fiket!



Oscar som stjärn gosse



Matilda på fiket i dag!



En suddig bild från julskyltningen i dag

Ha en bra kväll
Kram


Kommentarer
Postat av: monica

Det ena fiket kände jag minsann igen, rådhuset! Där har jag redan fikat flera gånger i deras nya lekrum. Fick barnen ngn julklapp av tomten på stan? Anders var där med alicia. jag jobbade ju såklart kväll!

2009-11-29 @ 21:13:27
URL: http://motherto1.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Rådhuset ser jag! Ja, de har en mysig barnavdelning! :) Perfekt!



Kul med lite foton! Tack för att du delar med dig! :)



Kram C

2009-11-30 @ 21:25:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0