8500

Döm om min förvåning. Har haft på mig en stegräknare (som jag fått av mamma) nu i två dagar och jag har gått 8500 steg varje dag bara här hemma! Visst i dag tog jag även en liten kort promenad upp till kyrkogården men jag hade aldrig trott att jag gick så många steg bara en helt vanlig dag här hemma! Så om jag nu tar en promenad varje dag borde jag ju komma upp i 10 000 steg/dag eller vad tror ni?

Min lilla tjej är så himla go. Hon och hennes bror är det bästa som hänt mig i mitt liv. Matilda fick som jag skrev i tidigare inlägg börja med Penicillin i dag och jag har aldrig träffat någon som är så lätt att ge medicin. Jag drar upp den mängden hon ska ha sen ger jag henne sprutan jag dragit upp i också tar hon medicinen själv.
" Jag mår inget bra, vill ha medcin" sa hon i dag min lilla stackare. nu har hon dock somnat och jag hoppas verkligen hon får sova gott i natt..

Oscar har lekt med sin kompis Gabriel här på eftermiddagen och gissa om det såg ut som ett bomb nedslag i hans rum när de lekt klart, men han var redig och hjälpte mig plocka upp. Huvudsaken var i alla fall att de hade roligt och det hade dom.

Nu ska jag ta en dusch, ladda inför en ny praktik i morgon ( håll tummarna för mig) ta en alvedon (känner lite i halsen) och sen krypa ned i våran goa säng.
Hoppas eran söndag varit bra.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra med stegräknare när du springer omkring hemma!Känn dig nöjd. Visst kommer du upp i 10 tusen med en 2km promenad mer än 1 meter tar du inte per steg. Kram Mamma

2009-11-02 @ 07:54:25
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad skönt att hon tar medicinen själv! :)



Jag skulle ge Kåvepenin per os till en liten bäbis härom dagen och det var inte vidare poppis vill jag lova ;)



Kramis Carro

2009-11-02 @ 20:37:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0