Allt och inget

Oscar mår bätte och kliar inte så mycket längre. Vi har legat i soffan framför 2 filmer och sen var han sugen på bullar. Så 4 bullar och en tallrik fil slank det ner i hans lilla mage. Hoppas nu att det inte blir mer av nässelutslagen.

På måndag var det planeringsdag på förskolan vilket jag lyckats glömma tllls i dag. Som tur är kan barnens farmor ställa upp och passa barnen. Tack:)
Annars känner jag att mitt skolarbete börjar arta sig. Är nu klar med 1,5 av 3 st som ska in på fredag och det är inte så mycket kvar på de jag har kvar så jag känner hopp om att hinna klart dem.

Ringde min handledare och sa att jag får vara hemma med Oscar i dag. Hon var väldigt förstående. Hoppas bara det år bra för dem med alla skolbarn att vaccinera i dag.
Ja det var väl allt för nu
tjing så länge

Kommentarer
Postat av: Terése

Hoppas Oscar kryar på sig.



Kömmer du till M-stad imöra elr?? Hoppas det, vore kul att ses =?



Kramar

2009-11-25 @ 18:13:26
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det går bog bra! :) Men jag förstår hur du känner =)



Hoppas att du också mår bra och får hålla hälsan :)



Kram Carro



Ps - Näää ingen bäbis på gång här än :)

2009-11-25 @ 19:15:47
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0