Äntligen inlämnat

Nu har jag äntligen lämnat in mna 3 arbeten i skolan. YES.)
känns både skönt och pirrigt vad ska de tycka om det!
Har i alla fall gjort så gott jag kan.

Matilda är fortfarande sjuk 40,0 i temp nu i kväll. Så det blir nog ingen jul på Liseberg i morgon:(
Oscar och jag har haft en egen kväll när vi gott och strosat  på stan. Kikat på ljus och fikat det var riktigt mysigt. Efter det hämtade vi Amanda som varit på någon avslutning i kyrkan.
Nu ska vi snart krypa ned i sängen!
Hur har er fredag varit då?
Sov gott allihop :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Vad tråkigt att Matilda är sjuk igen...



Och min Fredag har varit fullspackat och roligt! Zandra

2009-11-28 @ 02:49:26
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh nej - har hon så mycket feber? =(



Hoppas att ni kryar på er snart! Det är inte skoj att vara sjuk ju, hoppas att lillprinsessan inte mår alltför tjyvens annars.



Kramis!

2009-11-28 @ 13:20:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0