Award!

Fick en Award av min goa jobbar kompis Therese.








Awarden innebär att jag ska skriva 10 saker om mig själv. Så här kommer det.

Älskar att baka!
Älskar att få vara lite sprallig på fester.
Mina barn är mitt liv.
Älskar att sjunga (hellre dåligt än inte alls)
Hatar att arbeta natt (kan ju inte sova på dagen)
Är bilkårist
Åker till Teneriffa med familjen i Januari:)
Vill hälsa på mina vänner Glenn och Zandra som bor i Tyskland och Usa.
Älskar att göra någon glad!
Bästa stunden på året är kvällen före julafton när jag kan krypa upp i soffan under en filt och bara njuta av ljuset från granen.



Har aldrig tagit emot en Award förut så jag är nog inte så haj på det, men hej någon gång ska vara den första:)
skickar även vidare den till Zandra min bästa vän sen barndomen som betyder väldigt mycket för mig och min svägerska Zara som jag beundrar. Hon är en riktigt fajter och har en förmåga att verkligen bry sig om alla i hennes närhet.

Tjing så länge!


Kommentarer
Postat av: Zara

Nu gjorde du min dag! Har aldrig tagit emot ngn award häller, men tar emot denna. Ska trixa med det ikväll :) tack snälla du! Kram

2009-11-30 @ 21:14:57
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0