Badrummet

Så här ser det ut nu!



Badrumms möblerna.



Badkaret med radio, fjärrkontroll ,massage, bubblor och belysning



Min dusch hörna med tropiskt regn och massage dusch.

Det är nu bara lister runt dörren och fönstren kvar. Har inhandlat lite tyg så det blir korta gardiner vid fönstrena och så hjärtformade ljusstakar som kommer at hänga i fönstren. Det som är kvar attin handla är en ny tvät korg och så ska jag gå in på skövde Gravyr och beställa små skyltar med våra namn som ska hänga över handduks krokarna. Oscar och Daniel älskar verkligen det nya badkaret.
Ja dete gör jag med fast jag längtar efter att få ligga i det helt själv med ett kallt glas vin, tända ljus och klassisk musik:)





Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är avundsjuk på duschen också! Haha. Jag vet inte vad det är - men jag är lite obsessed med badrum - tycker att det är skoj att kolla in olika. Och hotellbadrum. Wow! :) Det är ju ett nöje att få ett snyggt badrum ;)



Kommer gärna förbi och hälsa på någon dag - det vore jättekul - speciellt när man inte får se dig på jobbet på länge! :)



... får se om jag får vara kvar hos "er" också längre fram nu när de sparar och sparar och sparar och ändrar på allting.... jag är ju inte VUB:ad! :)



Kramis!!

2009-11-15 @ 14:30:43
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: annika

jösses vad fint..Oscar har bjudit in mig på ett bad..kram

2009-11-15 @ 15:04:12
Postat av: Zandra

Verkligen jättefint! Välplanerat ett!

2009-11-15 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0