Fortfarande sjuk

Oscar är fortfarande sjuk. I dag vaknade han med 38,5 i temp. Har ingt vårdcentralen och väntar nu på att de ska ringa upp. Vill att de tar ett halsprov och kollar så att han inte har fått det Matilda hade för då behöver han penecillin. Annars misstänker jag att det kan vara svininfluensan. Vågar knappt skriva om det. Vi får väl se vad de säger på vårdcentralen.

Matilda är frisk och är nu på förskolan. Daniel lämnade henne påvägen till skolan. Hon äter fortfarande penecillin och är frisk som en liten lärka med massor av energi.

Har även hunnit ringa min praktikplats och meddelat att jag inte kommer i dag på mötet. Skickade även ett mail och bad dem maila mig så jag vet hur det blir på fredag. Har gjort en power point presentation som jag hoppas blir bra. Visade den för mamma och hon tyckte jag hade fått med det viktigaste så nu kanske jag bara fyller på den lite och sen får jag väl mala på på fredag.. Jag kan ju inte göra mer än bort mig och skrattar de åt mig så är det ju i alla fall lite avstressande (ha ha ha ).

Ha en bra dag
Tjing

Kommentarer
Postat av: annika

Det kommer att gå bra du kan dina saker...Stackars Oscar hoppas det inte är nöff nöff sjukan ..Såg i aftonbladet igår att de hade varit tjugotvå tucen människor i Ullared när vi var där,så förmodligen hade tv programet med det att göra det var rekord...kram

2009-11-10 @ 08:26:43
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Stackars lillkillen, hoppas att han får hjälp så att han snart är på bättringsvägen, jobbigt när man inte vet vad det är som härjar :(



Ha en jättebra fortsatt vecka och krya på "er" :)



Kramar Carro

2009-11-10 @ 10:41:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0