Frisk?

Jag tror faktiskt att lillan börjar bli frisk. I morse hade hon 37,7 när hon vaknade. det är ju precis på gränsen. Hon är pigg och äter och dricker bra vilket känns skönt. I eftermiddag hade tempen sjunkit till 37,5 så i morgon blir det dagis för lilla fröken om inget annat inträffar. Frågade henne om hon ville dit och leka med sina kompisar. Ja sa hon " Sigrid vill jag leka med". Så nu hoppas jag att hon håller sig.

Annars har vi haft det mysigt hos mamma och Bo. Matilda somnade vid halvåtta och sen satt vi och slö tittade på tv:n. det har jag inte gjort en hel kväll sen i sommras någon gång så det var riktigt skönt. I dag blev det en promenad i det trista vädret men det var riktigt skönt. Tack mamma och Bo för en jätte skön lördag och söndag, vad gjorde jag utan er:)

Jag hälpte mamma sätta upp julgardinerna i deras kök och det blev så fint att jag blev inspirerad till att göra det här hemma med när vi kom hem i dag så det har jag gjort i köket och sovrumen.
Jag älskar när man får plocka fram adventsljusstakar och stjärnor det är så fint tycker jag.
har ni börjat ta fram dem än?
Tjing så länge


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas nu att hon blir piggare och piggare! :)



Här känns det hängigt fortfarande, ska gå till VåC imorgon om det inte blir bättre, kanske kan få dem att lyssna på mig för en gångs skull - känns som att man bara vill bli av med alla så fort som möjligt och undersöker inte ordentligt utan bara skickar hem :(



Kram på dig! :)

2009-11-22 @ 20:19:13
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tänkte bara kika in och säga hej men så ser jag att du har uppdaterat bloggen precis nu :) Jag har inte varit inne på Bloglovin och sett det än.



Använder du Bloglovin? :)



Kikar över till det nya och läser nu istället ;)



Kram Carro

2009-11-23 @ 20:15:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0