Hemma från vårdcentralen

Är nu hemma igen efter ett besök på vårdcentralen där de konstaterade att det rör sig om ett virus och kommer gå över av sig självt om ett tag. Så det är bara att vänta och se. Just nu ser Oscar på Pelle svanslös och jag försöker skriva färdigt min power point inför föreläsningen samt att jag skriver på en individuell omvårdnads plan.

Till lunch åt vi tomtegröt i dag för det var det enda oscar kunde tänka sig och då fick han det.Är bara glad att han äter något just nu..
Tjing så länge


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Skönt att höra att et inte var svin... Jag tror att du komemr göra ett jätte bra jobb på Fredag!

2009-11-10 @ 15:34:54
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tomtegröt är gott! :)



Hoppas att viruset försvinner snart! :)



Kramar från mig

2009-11-10 @ 17:58:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Terése

Vad duktig du är som ska hålla i en föreläsning! Hur kommer det sig att du ska göra det?

Hoppas oscar frisknar till snart!



Kramar

2009-11-10 @ 22:25:39
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0