Ingen lust

Matilda var på dagis i dag och det har gått bra. Nu hoppas jag det håller i sgi. Har fått tid på torsdag för vaccination av Matilda och Oscar (äntligen) efter att ha föröskt få tag på Bvc i 2 veckor..

Känner ingen lust för något längre. Har nog haft lite för mycket tror jag. Jag känner att det är mycket runt omkring mig och en del som gnager inombords. Det gör mig lätt irriterad och missnöjd med mig själv.
Nu gäller det bara att komma på ett sätt att lösa det. Oscar testar mig som en galning och jag känner att jag inte har samma tålamod längre. Försöker verkligen ha rutiner, konsekvenser, mysstunder och lekstunder. Försöker uppmuntra och berömma ändå kommer det en del dagar som i dag när vi inte är annat än osams från det vi kommer hem tills det vi lägger oss. Han lägger sig aldrig utan att vi blivit sams med det känns inom mig. I dag blev han så arg när han inté fick som han ville att han klöste mig i ansiktet rakt över ögat. Jag blev så arg att jag röt och bar in honom på hans rum. Faast jag ska väl inte klaga men det känns inombords, och jag önskar att jag haft mer tålamod. Han är ju min lilla kille och mitt allt:)

Hoppas denna testing period snart är över. Nu ska jag nog bara lägga mig och gråta lite och sen hoppa in i en härlig dusch. I morgon är en ny dag med nya möjligheter... 
God natt  

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du snart känner dig piggare och har lite ork - jag tror att det är mycket vädret som gör att man inte känner för något speciellt - jag känner på samma sätt som du - det är bara mörkt och trist hela tiden och aldrig får man se det där klotet som kallas för sol?! Känns som att hon gått i dvala inför vintern? :)



Sov gott sen när det är dags och hoppas att du är piggare när du vaknar :)



Kramar Carro

2009-11-23 @ 20:44:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du snart känner dig piggare och har lite ork - jag tror att det är mycket vädret som gör att man inte känner för något speciellt - jag känner på samma sätt som du - det är bara mörkt och trist hela tiden och aldrig får man se det där klotet som kallas för sol?! Känns som att hon gått i dvala inför vintern? :)



Sov gott sen när det är dags och hoppas att du är piggare när du vaknar :)



Kramar Carro

2009-11-23 @ 20:45:23
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du snart känner dig piggare och har lite ork - jag tror att det är mycket vädret som gör att man inte känner för något speciellt - jag känner på samma sätt som du - det är bara mörkt och trist hela tiden och aldrig får man se det där klotet som kallas för sol?! Känns som att hon gått i dvala inför vintern? :)



Sov gott sen när det är dags och hoppas att du är piggare när du vaknar :)



Kramar Carro

2009-11-23 @ 20:45:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Oh, vad tåkigt att höra! Du kanske skulle behöva lite mer ljus i ditt liv. Mörkret gör alla lite deppiga, så omgiv dig med ljus!!! Va har fruktansvärt tråkigt väder vi också, så en annan har ju inget tålamod heller! Tänker på dig. kram

2009-11-23 @ 21:30:13
Postat av: Zara

Ängla testar oss HELAtiden oxå. Det är jobbigt. Känner oxå att vi inte gör annat än att bråkar! Kram till dig från mig! Kom hit en helg vet ja å samla krafterna!

2009-11-24 @ 09:23:55
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0