Vad göra?

I morse mådde Daniel bättre och hade ingen feber. Matilda vaknade med 38,1 och kliade sönder sig på händerna. Så hon fick tavegyl. Daniel tog med sig Oscar och åkte till skåne och jag stannar med Matilda. Ringde sjukvårdsrådgivningen för att kolla, där var det först för många som ringde var god försök senare som gällde. När jag sen försökte ringa igen var det 50 i kö så vad göra? Jag tog med mig Matilda till min mamma där vi tänker sova i natt. Ska bli riktigt mysigt faktiskt. Känner mig helt slut och är nervös för min lilla, varför blir hon inte bra? varför försvinner inte febern? Hon äter och dricker bra och är ganska pigg men ser väldigt slitten ut. I går hade hon stora mörka ringar runt ögonen. Vad göra?

Nu ska jag mysa med Matilda, mamma och Bo. Jag skiter i att ringa 1177 igen om hon inte blir sämre naturligtvis. Håll alla tummar för oss:)

Zara och Emil med familj ta hand om min pojk nu när de är hos er! Synd att jag inte kunde komma hoppas bara att vi kan ses snart så jag får träffa de små godingarna..
Tjing och kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi blev allihop ledsna att ni inte kunde komma,de hade varit så roligt.Vi är barnvakt Zara o Emil är o handlar sen skulle dom iväg o duka..Har varit ute med barnen så dom sover i vagnen..Håller tummarna att Matilda ska få bli frisk snart längtar efter henne..kram

2009-11-21 @ 12:46:45
Postat av: linn

hej anna :)

synd att du inte kunde komma hit, såg fram emot att träffas allihopa! men vi får göra det en annan gång :) lovar att äta lite tårta åt dig :D kram!

2009-11-21 @ 13:10:22
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad tråkigt att du inte kunde följa med! :( Men huvudsaken är att lilltjejen bättrar på sig och snart mår bra! :(

Jag är inne på min 3:e dag med feber - fattar inte heller varför den inte försvinner?

Hoppas att DU håller dig ifrån alla basilusker bara! :)



Kram på dig och mysig helg!

/C

2009-11-21 @ 14:47:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra

Hoppas att hon blir bättre! Jag hoppas att Daniel fortsatte att vara bättre, och att körningen gick bra för dem. Hälsa Kerstin!

2009-11-22 @ 03:38:13
Postat av: Zara

Jag har tagit väl hans om honom! Eller änglar rättare sagt ;) det har varit super mysigt att ha honom här :) synd bara att inte du och Matilda kunde komma. Saknar er! Kram

2009-11-22 @ 19:55:40
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0