Ännu en dag!

I dag var det väldigt rörigt en stund på praktiken. Jag har ju inte kommit in i deras rutiner när det gäller det administrativa så som remisser mm. Så jag kände mig rätt nollad. Som tur är är de väldigt gulliga allihopa som arbetar där så när jag sa att jag kände mig helt nollad när det gällde det så sa de att det är helt okej det gör vi med fast vi har varit här i x-antal år.. Det gjorde att jag kände mig lite bättre till mods.

Annars tycker jag verkligen det är roligt att få arbeta med barnen det blir ju verkligen helt annorlunda mot mitt arbete på kuvösen där man arbetar mest med föräldrarna. Jag har verkligen mycket att lära men jag tycker att det är roligt och det är kanske huvud saken..

I dag när jag kom hem var det en kille här och rev i badrummet. Så nu är det inget kvar där inne. Taket, golvet och väggarna är borta. Oscar tyckte förstås det var jätte kul att vara med och hjälpa till och som tur var var det en jätte trevlig snickare som tog sig an honom och lät honom vara med.
Matilda och jag satt och  degade under tiden vi gjorde en hel familj med spindlar..
Nu har de somnat och jag ska försöka att bara vara lite och fundera över mina uppgifter i skolan. Känns som att jag aldrig kommer att komma i gång med dem.
Hur har er dag varit då?
Tjing och god natt

Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Låter som om det går frmåt för badrummet! Och vad mysigt att ni gjort saker tillsammans!

2009-10-15 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0