Ensam hemma kväll

I kväll ska älsklingen ut med grabbarna så jag får en ensam lördag kväll med barnen. Har köpt två nya filmer till dem som vi ska mysa med i kväll.

Annars ska vi snart i väg till ridskolan, i dag ska  hela familjen med.
På förmiddagen var vi förbi en gammal kompis som blev pappa för 6 veckor sedan. en otroligt söt liten tjej med massa mörkt hår fick de. Det känns så länge sedan Oscar och MAtilda var så små.
Insåg när jag kom in hemma hos dem att jag inte varit hemma hos dem på ja 3 år. de har renoverat hela lägenheten sedan jag var där sist.. jag är verkligen dålig på att hålla kontakten. Visst har vi varit i deras sommar stuga ett par gånger men jag får skämmas över att jag inte hälsar på oftare..
Det var i alla fall roligt att de mådde bra hela familjen och nu hoppas jag att vi kanske kan ses lite oftare..

Tjing så länge

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att ni har en mysig kväll tillsammans! :D



Riktigt mysväder i höstrusket :D



Kram!!

2009-10-24 @ 21:28:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Åh, jag vill också träffa det nya tillskottet. Jag har ju fått en del bilder iallafall. MEn det är ju inte samma sak som att se dem. Hoppas att du fick se en film. Tänker mycket på dig gumman! Kram

2009-10-25 @ 02:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0