Huvudvärk

Har haft en grym huvudvärk hela dagen. Börjde dagen med att sitta bredvid i telefonrådgivningen och jag fick även ta några samtal själv. Inte förrän kl 11 blev det frukost och då höll huvudet på att gå av..

Sen rullade det på med kollegial handledning vilket jag tycker är bra och planering inför morgon dagen då jag ska få ta egna patienter (önska mig lycka till) :)

efter hämtning på dagis kvart i fem så skyndade Oscar och jag mig att byta om och ut på jogging runda igen. Han är för go. Tog nog lite längre tid i dag för han var bara tvungen att stanna och mata korna. Kan ni tänka att huvdvärken försvann efter det, måste ha varit det fina vädret och luften.

Sen blev det mat och i dag stod kyckling+ananas i currysås med ris och kokta grönsaker på menyn.
Daniel har precis gett sig av till skolan och barnen har landat framför pluto på tv:n.
Så har min dag sett ut.

imorgon har jag halvtids bedömning så håll tummarna för det..

Tjing så länge

Kommentarer
Postat av: annika

klart att vi håller tummarna det kommer gå jätte bra.Kan se Oscar framför mig när ni joggar på..kram

2009-10-12 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0