Kallt!

Vad kallt det var i dag. Frost och tunn is på vatten pölarna. Brr!
Vi cyklade till dagis i dag och barnen såg fram emot fredags myset som de ska ha där i dag.
När vi kom fram såg jag att Oscar inte hade sina överdrags byxor där så det var bara att cykla hem och hämta dem för dem måsta han ju ha när det är så kallt ute. Ska åka och titta på jacka till honom i helgen.

Själv ska jag ägna mig åt ett förbättrings arbete eller snarare läsa på om hur man gör det.
Annars är det full rulle som vanligt. praktiken går bra och jag känner att jag trivs ganska bra. Jag har mycket att lära men jag känner att jag behärskar det mesta. I går var jag med under en gastroskopi där patienten var sövd. Läkaren som gjorde undersökningen förklarade jätte bra så det var jätte intressant.
Ja det känns som att jag börjar hitta tillbaka till mig själv lite,
Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Bra att höra att du börjar hitta dig själv igen! Du är så stark! Jag avunnar dig, du är så duktig! Kram

2009-10-03 @ 01:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0