Maten i ugnen

Har precis slängt in kyckling och klyft potatis i ugnen, till det blir det vinvinsås i dag. Ingen dålig lördags lunch va?
Annars har vi som vanligt stressat i dag, förstår inte men jag tycker att detr bara är stress nu för tiden. Längtar verkligen tills skolan är slut och jag ska jobba 80% ett tag. De två stora barnen är ute och leker av sig lite, Daniel skruvar i hop det nya bordet och stolarna och lilltjejen sover så nu har jag fem minuter i lugn och ro.

Efter maten ska vi till ridskolan som varje lördag och sen har vi inget bestämt faktiskt. Oscar ringde och frågade farfar i dag om han ville komma och titta när han rider men det hann han tyvärr inte och Oscar kom ned med en ledsen min över att ingen hinner komma och se när han rider.. Nej vad ska man säga alla har mycket att göra.

På förmiddagen var vi och inhandlade en vaxduk och bordsunderlägg till det nya bordet. Längtar verkligen tills vi fått ordning på det..

Renoveringen i badrummet rullar på. På måndag kommer de och ska gjuta golvet och sen börjar de kakla så i slutet av nästa vecka ska det vara färdig kaklat.. JIPPI
Nej nu ska ja upp och kolla maten
Hoppas ni har en bra lördag
tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0