Vaccinerad

I dag blev jag också vaccinerad mot svin influensan. Då jag aldrig haft ont av sprutor gick det bra och än så länge känner jag inget i armen så kanske jag slipper svullnad och ömhet.

Annars har jag haft en riktigt bra dag i dag. Har inte skrattat så mycket som jag gjort i dag på länge mycket tack vare mina härkiga arbetskollegor på praktiken. Behöver jag säga att jag trivs?
Har nu bara nästa vecka kvar sen ska jag ut på praktik i skolan. Känns nästan lite vemodigt men jag kommer nog att trivas i skolan  med.

Tiderna för seminariet som vi skulle haft i dag blev ändrade till i morgon så vi passade på att åka och storhandla utan barn. Det går lite fortare när man inte har två små godingar med..

Det är inte klokt men det är bara 2 månader kvar till jul. Har ni börjat handla julklappar? Jag har inte köpt en enda än. Vi har tänkt ta en resa till Ullared den 7 november tror jag det var så då tänkte jag passa på att inhandla lite julklappar. Jag älskar julen och tillhör dem som gärna julpysslar och bakar.. Hittade i dag små gipsfigurer (tomtar, stjärnor mm) + färg som jag köpte så att barnen ska få måla. Sen hoppas jag att min kusin och minsta svägerska kommer en helg och julstökar som de gjort de senaste åren. Det har ju änna blivit en tradition..

Hur har ni haft det denna regninga dag?
Kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Håller tummen för att du slipper några biverkningar! :)



Ullared är ju grymt skoj - jag var där den 8:e oktober och shoppade loss rejält - dock har jag inte påbörjat julklappar än, men jag ska jobba hela julen och vi firar nog inget speciellt tror jag inte :)



Kram på dig och ha en fin dag :D

2009-10-22 @ 16:04:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Vad roligt att höra att du trivs! Du behöver skratta, det förlänger livet! Och nej, inga julklappar ännu, och jag tror inte det blir mång ai år heller.... Annars så har min dag börjat med jobb... Vill ha mina pengar! Så jag ska dra in till jobbet just nu och prata med dem. Hmm. spruta, ja vi har inget vacination fått ännu. Men jag vet inte om man ska eller inte, jag menar det kostar här, $40 (ca 280 kr) Kram Zandra

2009-10-22 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0