Besök hos logopeden

Har varit hos logopeden med Oscar i dag då han spänner käken när han pratar. Han var verkligen duktig och kunde jätte mycket saker. det var ordförståelse och där kunde han saker som barn ska kunna när de är sju, så han är smart. Sen var det talet och språket. Han pratar bra och kan alla ord men han spänner sin käke när han pratar och gnisslar tänder när han sover. Ska nu få en del avslappningsövningar att göra med honom lite varje dag, får se hur han är med på det.

Var riktigt skönt att bara få vara lite med bara Oscar. Efter besöket tog vi en fika och Oscar fick en glass för han var verkligen superduktiig min lilla kille. Märkte i dag att han faktiskt börjar bli stor och det sved lite i mitt hjärta för han är ju min lilla kille känns både roligt och sorgligt att han börjar bli stor...

Nej nu ska jag plugga lite inför omtentan nästa fredag.
Tjing så länge!


Kommentarer
Postat av: Gammelgammelmoster Mallan

Det visste jag väl att Oscar var smart. Man kan inte bli något annat med sådana föräldrar. Kram

2009-09-02 @ 13:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0