Fonus

I dag var pappa jag och min syster på begravnings byrån Fonus. jag hade med mig Oscar efter som han var sjuk. De var verkligen så trevliga på fonus. En av dem som jobbade där tog med Oscar och lekte med honom under hela tiden vi pratade om begravningen. Det är mycket att tänka på och det är väldigt känslomässigt. Känns dock som att det blev bra till slut. Pappa hade en så söt dikt som han hittat och som ska vara med i dödsannonsen.
Oscars kommentar efteråt var "Jag glömde fråga vad han hette" Så de hade nog väldigt roligt.

Efter att ha hämtat Matilda på dagis, plockat in tvätt, dammsugit och plockat ur husvagnen efter våran helg på Hökensås. Så lagade jag en jätte god soppa vars recept jag fått av min svägerska. Till det bakade jag lätt bakade bröd. Daniel hann dock inte hem till kvälls maten så han missade det goda. Nu sitter barnen och tittar på karlsson på taket och jag dricker en kopp kaffe. Känner mig rätt trött och utmattad faktiskt.
Hoppas ni haft en bra dag
Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0