Hurra Hurra Hurra!!

I dag blir vår lilla kille 5 år! det är inte klokt vad fort tiden går! Jag vaknade fem i  sex i morse och smög ut och hämtade lite paket sen gick jag in och sjöng för min lille kille! Han blev jätte glad.
I de tre paketen han fick från oss nu på morgonen var det tre figurer från Walle`, ett spel och dt bästa utav allt enligt Oscar en skörde tröska. Hans min när han öppnade den var obetal bar. `" Precis en sån jag önskade mig jag älskar er".. Då blev jag helt varm i hjärtat. Han är så go!
Nu är han på förskolan och där ska han bjuda på glass i dag! Sen blir det kalas med släkten i eftermiddag..





ursäkta den dåliga kvaliten men det är taget med mobilen då batterierna var slut i kameran!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Erica Ohlin

Grattis oskar i från oss i Tibro

2009-09-14 @ 11:26:49
Postat av: linn

hurra hurra hurra, för linns lilla oscar! fast nu blir det "stora " ist för lilla oscar. herregud vad fort mina små skitungar växer :( puss på dig oscar!<3

2009-09-14 @ 12:37:57
URL: http://liilliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0