"Mamma jag älskar dig"

Gissa om det värmde när jag hämtade barnen på dagis i går och Matilda kommer springande mot mig, ger mig en bamse kram och säge " mamma jag älskar dig". Hon har blivit så söt, Undrar hon över något och man förklarar hur det är säger hon " Ja ha" jag kan inte låta bli att le varje gång.. 

I dag cyklade vi till dagis eftersom det är Oscars favorit sak att göra just nu och han har faktiskt blivit jätte duktig.
I går var vi och stor handlade efter att jag hämtat barnen. Det blev mat men även lite kläder till barnen.

1 par vinter skor till Oscar av märket friends ( Hoppas att de är bra nu)
1 vinter overall till Oscar också av märket friends
Mössa och vantar till Matilda
1 par tunna tummvantar till Osacar
1 par vinter stövlar till Matilda.

Så nu har jag nästan bara en vinterjacka + byxa kvar till Oscar. Känns skönt. Ska nog också inverstra i ett par fodrade gummi stövlar var till barnen då de kan ha dem länge i det svenska vintervädret som är.
Nej nu måste jag ordna en del saker i skolan.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0