Ny vecka

Så var det måndag igen och en ny vecka. sitter just nu med D-uppsatsen och inväntar mail från alla olika håll. Ska väl försöka läsa lite också till tentan på fredag men jag har ingen lust det känns så tungt.

Annars känner jag mig faktiskt rejält ur spår. Känner mig irriterad och missnöjd. Vet inte riktigt varför kanske är det lite mycket just nu. Får väl se om det släpper!

Romansen på förskolan är så härlig. I dag kom tjejen springande till fönstret och vinkade när hon fick se Oscar komma. Oscar skrattade och vinkade tillbaka. Sen sprang han in och det där med att han inte vill att jag ska gå det fanns inte i dag. Jag kunde inte låta bli att skratta faktiskt tycker det är så gulligt.

Matilda hade otur och ramlade nerför köksstolen i morse, fick hörnet på stolen rätt i sidan så ett blåmärke lär det nog bli. Hon har varit allmänt kinkig någon dag nu och ska helst sitta på mig hela tiden, hoppas hon inte blir sjuk nu bara min lilla tjej..

ja något mer var det inte just nu
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0