Omtentamens dag

I dag är det omtenta kl 13. Hann ju inte repetera så mycket i går men jag hoppas att det har fastnat lite ändå. Är nervös faktiskt.

Har lämnat Oscar på dagis och Daniel är hemma med Matilda nu på fm och vid lunch kommer mamma och tar henne då han måste in till jobbet en sväng. Hon mår väl ganska bra men har lite feber och ont i "snippan".  jag hoppas hon piggnar till. Hon har en reflux men bara grad 2 som tur är kanske är det det som gör att hon får uvi lite oftare. Sen har hon ju börjat gå utan blöja också och ibland så kan det gå lång tid innan hon kissar typ 8 timmar en dag, vilket är alldeles för länge. Hon dricker bra så jag vet inte. Vi får väl se..

I går satt jag och ritade fiskar och klippte ut som jag sen tänker häfta fast på ett blått lakan så vi får en fiskedamm på Oscars kalas.. Fiskarna är väl inte de vackraste jag sett men jag hoppas barnen tycker de duger i alla fall..

I eftermiddag är det dags för gympa igen. Ska bli skönt även om jag fortfarande känner av onsdagens pass i armarna. Vågen visade ett kilo nedåt på 4 dagar så det känner jag mig nöjd med. Det är väl bara att kämpa på antar jag..

Ha en bra dag och om ni vill kan ni väl hålla en tumme eller två för mig mellan kl 13-14:30 när jag skriver tentamen..
Tjing


Kommentarer
Postat av: annika

Själv klart håller vi alla tummar o tår..kram

2009-09-11 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0