Orkar bara inte

Ja en ny dag! Känner mig helt slut i skallen. Just nu är det så oerhört mycket som händer i mitt liv. Mycket funderingar mm. Känner mig irriterad för jämnan och totalt misslyckad. det går säkert över när det lugnar sig lite och jag får en chans att hämta mig.. Men just nu skulle jag vilja rymma och bara få krypa in i en varm famn. bara få känna mig lugn, säker och ja bara vara..

Har sedan kl 08:30 suttit och matat in 200 mailadresser som vi ska göra ett utskick till i vår D-uppsats. Samtidigt har jag skuld känslor för att jag inte åker till farmor. Vikten har jag inte ens orkat tänka på de senaste dagarna.
Är glad att jag tar mig igenom dagen!
Ja vad ska man säga så är mitt liv just nu...
hoppas ni har det bättre
tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja livet är inte lätt. Speciellt inte när man vill vara på fler ställen samtidigt. Försök att ta en stund för dig själv då och då även om det inte blir länge så kan det göra att du känner dig lite bättre. Kram mamma

2009-09-17 @ 16:01:03
Postat av: Zara

Som din mamma skriver kan man inte vara översallt.

Men du får gärna ringa mig, din kära svägerska :) å prata av dig lite om du vill? Kram

2009-09-17 @ 22:58:08
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0