Uvi?

Ja så hade Matilda 38 graders feber i dag när hon vaknade. Hon har sagt vid flertal tillfällen att hon har ont i `´snippan`` så nu undrar vi om det är en Uvi (urinvägsinfektion) på gång. Väntar på att vårdcentralen ska ringa tillbaka så vi får höra om vi kan lämna ett kisse prov..

Annars var jag och åt jag middag ute med min goa syssling i går. En supergod kyckling/pasta sallad blev det på Pim´s. Vi hade verkligen roligt och jag fick mig en del skratt. Hon är så stark och så oerhört positiv. Kände mig på mycket bättre humör när jag kom hem på kvällen..
Hoppas ni får en bra dag
Tjing

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster Mallan

Stackars liten! Bra att hon inte använder blöjor om det nu är urinvägsinfektion som hon har. Ta väl hand om er. Kram

2009-09-10 @ 10:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0