Ännu en dag

I dag fick jag gå över til stora barn och jobba. Det var riktigt roligt.
Direkt efter jobbet var jag på ridskolan med stor tjejen och medans hon red läste jag igenom kompendiet för neonatal HLR. Ska gå Neo- HLR i morgon ska bli lite spännande.

I morgon ska även oscar på läkar undersökning och sen kvart i fem börjar han ridkolan igen. Så det blir ytterligare en dag på ridskolan i morgon:)

Har hållt dieten i dag och varit ute på en halvtimmes uppfriskande promenad. Känns skönt.
Nu ska jag krypa ned i bingen.
hörs i morgon och sov gott allihop
kram


Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Vi ses på jobbet idag kanske? Såg dig bara lite snabbt igår, hade för mig att du skulle jobba kvällen :)

Hoppas att du får en bra dag idag!

Kramis

2010-04-07 @ 08:25:02
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: monica

Vad skoj att du fick gå in till barnmedicin. Har det lugnat ner sig lite inne på 46:an? Hur går det med din hals? Bättre?? Vi ses kanske nästa vecka då jag börjar jobba inne hos er igen.

2010-04-07 @ 12:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0