Arg, ledsen och förbannad

Är nu så himla arg, ledsen och förbannad på mig själv.
I tre dagar nu har jag inte brytt mig om vad jag stoppar i mig. Vågen kommer säkert visa plus ett kilo på måndag. Varför ska jag vara så j-vla dum mot mig själv?

Gick en kurs i kognitivbetteendeterapi för ett årsedan för att jag ville komma ned i vikt. Insåg att jag måste ändra mitt tanke sätt och det är inte helt lätt. Maten har alltid i hela mitt liv funnits där som en tröst eller som en glädje. Till och med min pappa sa till mig när jag var där för ett tag sen och vi pratade om min barndom " dig gick ju alltid att muta med mat". Han menade inget illa det vet jag men det visar ändå lite på att maten varit ett bekymmer hela mitt liv.

Vill verkligen inte att mina barn ska få det bekymmret det är väl därför jag är så arg på mig själv.
Nog om klagande nu jag får väl fokusera på de kilona jag gått ned och se till att det blir 17 kilo till. Jag vet att jag klarar det.

Kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du fixar det!!!! :D



Jag är likadan och det är svårt att komma ifrån och gör så att humöret pendlar. Men jag tror på dig! :)



Kram på dig!

2010-04-17 @ 09:07:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zara

Jag vet att du klarar det! Har aldrig träffat ngn så envis som du när du bestämt dig för något!

Jag håller tummarna och stöttar dig!



Kul att du varit hos frisören.. Minns knappt hur du såg ut som blond.. Men det är härligt att bli ljus till vår & sommar!

Ser fram emot kort på det :)



kram

2010-04-17 @ 13:38:03
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0