Hos mamma

Barnen sitter nu i soffan och ser på tv med mormor. Jag tar en stund framför datorn. I dag har varit en horibel dag på förmiddagen med en massa testningar av barnen hemma på morgonen!Sen kom mamma och hämtade Oscar och Matilda och jag slappade ltie i stället för att åka till stan.

Hos tandläkaren gick det jätte bra.Matilda satte sig i stolen direkt och gapade så stort hon kunde!
20 tänder hade hon och allt såg bra ut.
Sen fick hon en plansch med en massa djur på med klistermärken till som hon får sätta på ett varje kväll om hon borstat tänderna. Minns ni dem? Hon var så stolt och jag med hon är en underbar unge.

Väl hos mormor fikade vi och sen var vi ute lite men hu vad det blåste kallt.

Ska väl snart åka hem till Daniel
kram


Kommentarer
Postat av: Terése

Ja, sånna dar är inte alltid så trevliga, när de ska provocera och testa...



Har du sett lokalnyheterna? De var o filmade på avd idag, angående bristen på KBM.



Ha det bra!

2010-04-22 @ 21:08:40
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

De där plansherna minns jag! :) Sån hade jag med :D



Kramis

2010-04-23 @ 17:27:43
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0