Måndag= vägning

I dag när jag vägde mig så visade vågen på att jag stått still sen förra veckan. Känns lite depprimerande:(
Har inte helt hållt dieten så jag får skylla mig själv helt enkelt. Bara att ta nya tag. Syrran och jag ska på spinning på torsdag kväll ska bli kul:). Jag får väl inspireras av henne...

Stackars Oscar lyckades springa in i ett dörrhandtag på badet i går. det tog en millimeterfrån ögat. Nu har han en blåtira, det ser lite hemskt ut. 

I går var vi hos syrran och käkade. Det var riktigt trevligt. kvällen till ära körde Daniel så jag tog lite vin till maten. De bjöd på grillad kyckling och klyftpotatis.. Super gott.
Tack syster yster!

Utanför här hemma faller snöflingorna ned igen. Känns mindre kul nu när man verkligen hade vårkänslor i går. Tror dock inte att de kommer att lägga sig.

Hur har ni det då?
Kram


Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Tycker att du är duktig ändå! Inte lätt att äta bra när man jobbar så konstiga tider som vi gör? :)



Vi får boka in en fika framöver tycker jag! När vi är lediga då ;)



Kramis på dig!

2010-04-05 @ 22:49:05
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: Zandra

Ja, men min vikt har nu stått stilla under påsk den med! Men det är bara att ta nya tag! Du kommer du att klara bra! Verkar som om du har haft en riktigt trevlig påsk iallafall. Barnen de bara växer!!! Massa kramar

2010-04-06 @ 20:38:51
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0