Min dag

I dag har vi varit lediga så efter frukosten spelade jag och Oscar tv-spel i 2 timmar medans matilda såg på Ronja röcar dotter. Efter det var det dags för frukt och sen gick vi ut med lite soper till sopstationen
Oscar cyklade



Matilda skulle promt köra vagnen som jag lastat full



När det väl var slängt så passade jag på att kratta upp det värsta i trädgården medans Matilda lekte i sandlådan och Oscar lekte med grann pojken. Sen var det lunch. Själv drack jag mitt pulver men barnen ville ha fiskbullar och makaroner vilket de fick. Sen hann jag plocka in tvätt, dammsuga, plocka undan lite vinterkläder och tvätta lite till innan svärmor kom för att passa barnen medans jag var hos tandläkaren.
Som tur var var det ingen skillnad sen jag var där för 2 år sedan förutom att priset stigit något fruktansvärt. Betalade i dag 917 kr för 31 minuter hos tandhyginist och för 2 år sedan gav jag bara 650 för samma genom gång! Det är inte klokt.

Väl hemme igen fick jag vända i dörren för att hämta min svägerska som inte kom hem då det inte gick några bussar. Sen lagade jag mat medans barnen lekte. Efter att ha plockat undan efter maten så drack vi lite kaffe och sen plockade jag upp i barnens rum. Tio över vi sju läste vi god natt saga och i dag blev det Mickel räv. När de somnat tjugo i åtta tog jag min halvtimmes promenad i regnet, men det var härligt och så här såg jag ut



Hoppas ingen blev rädd för mig! Jag ser ju lite morsk ut(haha) Det är tur att en tid hos frissan är beställd för nu är håret för bedrövligt.
Ha en bra kväll allihop
kram


Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Du är så söt så :) Hoppas att ni haft en jättebra dag trots allt regn :)



Vi ses snart igen? :D



Kramis

2010-04-09 @ 00:10:01
URL: http://carolinelandin.wordpress.com
Postat av: Terése

Hej! Vad skönt att gå ut och promenera. Tror att vi jobbar ihop ikväll, kul då ses vi nog :-)

Kramar

2010-04-09 @ 08:20:03
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0