älskade barn



Min lilla goa pojk. Han ligger nu här i soffan bredvid med feber frossa. Tempen visade 39,2. Har ringt jourcentralen så vi ska dit kl 14. Skönt att de kollar honom är lite orolig för att han fått lunginflammation.
Själv mår jag så där. Hade ingen temp i dag men det känns när jag andas. Matilda och D har åkt i väg en sväng till en kompis. Hon hade ingen feber i dag och ingen direkt i går heller så hon behöver komma hemifrån lite. 

Det är väldigt sällan min kille är sjuk men är han verkligen liten när han har så hög feber. Han tackade till och med nej till glass för han fryser så. 

Så här fortsätter sjukdomarna...

Hur har ni det då? Jag hoppas ni mår bra. 

kram  


Kommentarer
Postat av: Annika

stackars liten ,hoppas verkligen att ni blir friska snart.kram

2010-08-15 @ 20:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0