Bilder



Oscar på crossen



Matilda och kusin Moa



oscar älskade grävskopan. Han skulle nog kunna gräva hur länge som helst:)



alla kusinerna i planet!



Släng gungan som de åkte 10 gånger på raken.

Ja det var en bra dag på sommar land. Tack pappa som fixade detta.


I dag har det inhandlats lite mer kläder till Oscar. Regnkläder, gymnastik skor, mössa och vantar samt strumpor. Han är så svår med storleken nu. Så det är inte lätt speciellt eftersom han vägrar prova och om jsg får honom att prova så går det på 1 sekund så då hinner jag inte se hur kläderna sitter på.

Sen var vi i Hjo en sväng med svärmor med familj. Lite lek i parken och fika.
En bra dag trots att mitt huvud har dunkat hela dagen. Varje gång jag böjer det framåt vill jag bara skrika. Har tagit alvedon hela dagen men det hjälper inte. Kanske ska prova ett avslappnande bad i massage badet i kväll med ett glas vin vad tror ni?

Ha en bra kväll nu
kram


Kommentarer
Postat av: monica

om det gör ont när du böjer dig framåt kan det ju vara bihåleinflammation.... Hoppas verkligen inte att du åkt på det oxå!! Krya på dig!

2010-08-22 @ 20:18:25
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh det ser härligt skoj ut! :D



Bad låter jättebra, vin låter mindre bra för skallen men det gör nog själen gott ;)



Kram på dig!

2010-08-23 @ 20:54:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0