En härlig dag

I dag har jag mått bra. Visst blir jag trött när jag rör mig men så har jag ju inte varit så jätte aktiv de senaste veckorna så det är inte så konstigt. Ska bli kul att jobba igen på måndag har allt saknat alla goa arbetskompisar:)

Annars har vi haft en härlig dag. Oscar hade verkligen haft roligt med morfar på bussen och jag tror han var lite stolt faktiskt. Efter hans bussäventyr åkte vi till min mamma som tyvärr har blivit lite förkyld. Hon var som vanligt lika gästvänlig och självklat fixade hon och Oscar köttfärsås med spagetti till lunch. oscar vill alltid ha det hos mormor. Sen bjöd hon på en kul glass och super god bulle till kaffet. Lite kläder till Oscar fixade hon också inför skolstarten. Tack så jätte mycket säger barnen och jag.

Nu ska jag umgås lite med min man och i morgon då vankas det sommarland med morfar och moster med familj.
ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Vad spännande för Oscar. Roligt att höra att han gillade det. Och vad skönt att höra att du mår bättre. Jag är glad för din skull. Men försök att ta det lungt, gör inte för mycket!

2010-08-21 @ 04:36:52
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej vännen, börjar också på måndag, en kvällstur. Ses vi då kanske?

2010-08-21 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0