Lång natt

I går kväll steg Oscars temp så trots ipren hade han 39,6. Han fick då även alvedon men han var allt tagen. Själv hade jag 38 i temp när jag la mig. Oscar var lite feber yrig i natt och jag var trött. Så denna natten var lång. Matilda hostadae så jag trodde hon skulle spy. Dock har inte hon så hög feber utan ligger på 38.

I morse hade Oscars feber sjunkit till 38,1 och min till 37,6. Matilda låg stadigt på 38 grader. Så nu känns det lite segt. Stiger Oscars temp i dag ska jag ta med honom till Jourcentralen för att kolla att inte han fått lunginflammation han med. Sen kan de kanske kollla mig med. Vi får se.

Oscar skulle egentligen fiskat kräftor i dag i Karlsborg och han kommer bli äötte besviken om det inte går! Så vi får se vad dagen har att erbjuda.

Hur mår ni då? Har ni också drabbats?
Kram


Kommentarer
Postat av: annika

hej stackars ni,hoppas ni snart mår bättre.Linn är ju fortfarande sjuk de verkar som det bara bär jag o Anders som klarat oss hitills..kram

2010-08-14 @ 10:41:23
Postat av: Zaga

Ja vi har blivit drabbade, dock Inge av lunginflamation!

Ängla hade oxå sån hög feber som Oscar. Alla tre är hostiga. Jag & Emil fick halsfluss :(

Börjar bli bättre nu..

Hoppas ni oxå kryar på er?! Kram

2010-08-14 @ 18:02:37
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej vännen, nej här är det ingen feber i nuläget. Tycker verkligen synd om er alla, hoppas att det snart går över. Idag ska vi kanske hitta på något roligt, ev läckö eller tibro mini zoo.

2010-08-15 @ 08:48:46
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-08-15 @ 09:12:21
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0