Ledsen och trött

Mår skit. Världens skallebeng (huvudvärk) som Daniel säger. Förkyld ont i halsen när jag sväljer och hosta.
När ska det går över? Hade sett fram emot att gå till jobbet i natt men där går min gräns känner jag. Har levt på alvedeon hela helgen. I natt och i morse har jag redan ätit alvedon. Tempen var 37,2 fast då har jag tagit 2 alvedon så vad den egentliga tempen är vet jag inte. Ringde läkaren som sjukskrev mig för lunginflammationen. Hon ska ringa tillbaka mellan kl 13-16. Hoppas hon sjukskriver mig igen annars vet jag inte hur jag ska göra.
Ringde till jobbet och talade om att jag inte kommer i natt också. F-n känner jag bara för att säga.

Svärmor är gullig. Hon erbjöd sig att barnen och jag fick komma dit så att hon och Linn kan ta barnen och jag får vila. Barnen är ju fulla av energi. I dag är fritids stängt för utbildning av personal annars hade de varit där.
Jag nappar på hennes förslag känner mig helt slut.
Tårarna rinner jag är trött på detta nu.

kram


Kommentarer
Postat av: monica

Nähmen, usch vad tråkigt!!! Ta dig tid o bli frisk, ingen jäkta. Vi klarar oss på jobbet. Krya på dig!!

2010-08-23 @ 14:39:35
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman, tänk på att bli frisk! Du måste må bra innan du börjar jobba så att du inte får ett återfall =(

Krama

2010-08-23 @ 22:14:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0