Sommarland

I går trotsade vi vädret och var på sommarland.
Vi hade en fantastisk dag och barnen var så duktiga.
Bilder kommer i ett senare inlägg.

Karuseller blev det för hela slanten och naturligtvis lite spel på lotterier, chokladhjul mm.
Jag tog det väldigt lugnt gick lite sakta och bara tittade på barnen, självklart åkte jag någon karusell med dem men inte mycket. Oscar körde Crosscykel för första gången. Jag var allt nervös att han skulle vurpa. Killen innan honom vurpade tre gånger innan han klarade av att köra ett varv men vad stolt han måste varit när han väl klarade det. För Oscar gick det bättre. Han kom i väg och körde runt dock hade han lite svårare för att stanna, han kom åt gasen i stället vilket ledde till en manöver ut i gräset där han la sig med crossen. Jag såg dock genast att det gick bra för han tog upp sin lilla hand och vinkade som för att visa att han var ok.

Matilda älskade karusellerna, hon åkte en del med moster och hennes man.

I dag är jag dunder förkyld. Dunkar i hela huvudet så fort jag rör det och jag nyser och snörvlar. Jag räknar dock med att jobba i morgon natt så håll nu alla tummar för att denna förkylning lättar snabbt.

Hoppas ni får en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är samma här men jag är ju på tredje dagen nu så lite bättre ska det väl bli jobbar första dagen på röstmottagningen i morgon 10-17 tror jag.

krya på dig. kram mamma

2010-08-22 @ 10:47:06
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh ska du jobba natt nu, orkar du med det?

Hoppas att du mår bättre snart gums! Och fika snart om du orkar? =)

Kramar!

2010-08-23 @ 22:13:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0