Stora barn



Nästa vecka börjar min lilla ( stora) kille skolan. Det känns overkligt. Som jag misstänker att alla föräldrar är så är jag lite nervös för hur han ska trivas men jag känner på mig att det kommer gå bra. Han är så duktig och han vågar fråga om han undrar över saker. Kompisar har han också men ändå pirrar det lite i min mage. Jag minns så väl den kvällen han föddes. Hur Daniel och jag låg på sal 37 på BB och inte kunde sova utan bara lyssnade på hur Oscar andades. Då kändes det så overkligt att vi fått en så fin liten pojk.

Vi ska ta oss in en dag och handla lite inför skolstarten. Ryggsäck, pennfodral, inneskor, kläder, mm.



Min lilla men ändå stora tjej. Hon påtalar hela tiden att hon är stor tjej nu. Hon ska byta avdelning på dagis men hon verkar trivas jätte bra på den nya avdelningen. Hon är blöjfri och torkar sig själv när hon kissat. Hon ´älskar att leka med sina dockor. Ja de börjar allt bli stora mina barn.
 Ha en underbar dag nu
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Underbart att de är så fina och mår så bra gumman! :D



Det är underverk ni gjort <3

Kramisar

2010-08-18 @ 18:06:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0