PT

Har anmält min dotter till Funky kidz i vår. Hon älskar musik och ofta får man höra " mamma titta nu hur jag kan dansa".  När jag anmälde henne läste jag om gymmet som dansen är på. Såg då att de har PT ( personlig tränare). Vore kanske något för mig. jag bör väl snart börja satsa på mig själv lite men som så många andra familjer undrar jag var jag ska få tiden att gå ihop! Vi har väldigt få resurser till barnvakt, kanske en annons om en barnflicka typ 2 tillfällen i veckan snart är på sin plats.
Ja det tål att fundra på i alla fall.

Har som jag tidigare skrivit provat LCHF ett tag och jag tror verkligen på den dieten men jag har liksom fallit lite. Har inte ätit pasta, ris eller potatis på en månad men knäcke bröd har jag allt tagit något i veckan. Har även bakat sesam bröd som faktiskt var gott. Nu behöver jag dock sparka mig i baken och se till att äta lite mindre portioner och framför allt mer grönsaker och inte bara omeletter, kött, pannkaka, paj mm. Jag hoppas självklart på att få med resten av familjen på denna dieten också. Märk väl att jag inte enbart gör dettta för att vikten ska rasa utan för att jag tror på att slippa blodsocker svängningarna. Skulle några kilon trilla av är det bara en bonus.

kramis på er allihop.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh, jag önskar så att jag kunde äta frukt och grönt mer =( Håller tummen för att mina allergier växer bort! :D Kramis

2010-12-10 @ 18:29:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zara

Funky Kids har Ängla oxå gått på!! tror verkligen det kan vara något för gullungen!! :). Jag ska dansa med henne i Jul :)!!

Så klart du ska ta dig tid att träna, även om det innebär att ha en barnflicka. Vi satte en lapp i affären då vi sökte en barnflicka, vi fick en hel familj på köpet!! Gör det!!

Kram

2010-12-12 @ 22:05:06
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0