Ledig dag

Så vad gör jag på min lediga dag då? Jo jag började med att göra frukost till alla tre barnen och mig själv. Sen städade Matilda ch jag hela källaren medans de andra två spelade star wars. Efter det var det frukt dags och sen bar det av ut för att skotta snö. Barnen hjälpte till 5 min sen gick de och åkte pulka.
Pappa kikade förbi. Han har köpt ny bil för ett tag sen (som jag inte sett) så då blev det lite kaffe när han kom Efter den kvarten som han var här stekte jag pannkakor till lunch. Daniel kom hem från jobbet och mådde inte bra så honom har jag masserat (då han har ont i axeln) och nu ligger han och vilar. Matilda och jag tog oss an lite mer snöskottning medans Oscar och Amanda var inne och lekte med lego gubbar.

Nu tvättar jag lite och ska väl snart hoppa in i duschen. Barnen ser nu på en film och jag försöker slappna av lite. Ska träffa min syssling på stan i eftermiddag. Ska bli så kul att träffa henne igen.
Hur ser er onsdag ut då?
Kramisar


Kommentarer
Postat av: Zandra

Låter som om du har haft en bra dag. Hälsa till släkten... Och jag antar att ni har fått lite snö, eftersom du skottar. Känner mig inget bättre än... Ligger och latar mig framför TVn med OS.

2010-02-17 @ 20:18:48
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0