Så har en dag till passerat

Så är denna dagen snart till ända. Lämnade barnen och skyndade mig till jobbet. Först var det möte på avdelningen och sen var det utb i Lean. Vi fick lite roll spel och hitta nya lösningar till en händelse. Det var riktigt roligt faktiskt. Sen handlade jag på vägen hem. Väl hemma lagades det mat. potatis mos och köttbullar stod på menyn i dag. Eftermaten blev det lite tv spel, för tillfället är det starwars som gäller här hemma.

Nu ska jag och Daniel se hur vi ska försöka få till sommaren med semestrar och föräldraledigt.. Blir spännande..
Det var allt för i dag
Ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du hade en bra dag på LEAN :) Vi hade det riktigt skoj igår faktiskt :)



Hoppas att vi ses snart!

Kram på dig!

2010-02-12 @ 02:11:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Zandra Donarum

Hoppas ni får något humm vad ni ska göra på semestern. Ni alla är alltid hjärtligt välkommna hem till mig :-)

2010-02-13 @ 00:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0