Galen!!!!!

Jag blir galen! Sliter med denna stackars D-uppsats så jag är redan gråhårig (dags för toning igen:). ´Läser i Djurfeldts bok om statisktiska analyser i hopp om att allt ska klarna men för varje gång jag läser känns allt bara mer förvirrat, det är bivariata analyser med korrelationer och t-test om vartannat.

I dag tog vi ledigt mellan kl 17 och 18 och då passade jag på att bada bubbelbad med mina barn vilket var skönt och jätte mysigt. Oscar sa att ha kände sig hedrad av att få ha  badat med mig! Undrar vart han får allt i från? I går lurade han mormor när hon ringde att han satt och tittade på Walle (filmen) på sitt rum då han fått en tv av tomten, i själva verket tittade han på våran vanliga tv i källaren. Ja de är härliga i alla fall. Vad vore jag utan dem? Känns så jobbigt att jag inte hinner med dem just nu när jag bara skriver på d- uppsatsen. De har dock en fantstisk pappa som verkligen pysslar om dem medans jag gömmer mig framför datorn.

I morgon är det dags för dagis igen!
Nej nu ska jag nog försöksa få lite sömn hoppas bar att itne lla konstiga ord från djurfeldts bok dyker upp i sömnen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

åh, stackars dig... Men jag tycker det är bra att du tar lite pauser emellanåt!!! Och jag tror att du kommer att klara detta!! Ta en dag i taget! Många kramar

2010-01-04 @ 05:12:40
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Ta ett bubbelbad ikväll och koppla av vännen! :) Det borde göra susen för själen :)



Kramis C

2010-01-04 @ 20:36:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0