Mot Teneriffa :)

Så nu har vi packat och packat om. Tre resväskor och var sin ryggsäck i handbagage! Man kan nästan tro vi ska vara borta ett halv år (ha ha ha)

Oscar är så nervös. Han kom förut och sa " men mamma jag har ju inte lärt mig all engelska än och jag känner ju inte till det landet" Visst är min lille man go.

Nej nu ska vi sova några timmar innan vi ska kliva upp och ta bilen till landvettter! Får se om det går att blogga från Teneriffa annars får vi höras när jag landat i Sverige igen
Ha det gott
kram


Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Ha en SUPERHÄRLIG semester nu vännen!



Njut och ta en Piña Colada för mig med ;)



Kramar C

2010-01-24 @ 02:07:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0