Tårar hjälper inte!

Har varit en jätte bra dag. Barnen fick sin spruta och det gick jätte bra inte en ledsen min utan lek och stoj.
Ändå känner jag en stor tomhet, ledsamhet och ensamhet. Tårarna rann förut men de hjälpte ju inte så det var bara att ta ett papper och torka bort dem. Daniel är nu och räknar matte och barnen har somnat. Själv vill jag bara bli omfamnad och omhållen! Vill inte må så här!
Kanske är det så att all stress nu visar sig jag vet inte, vet bara att jag känner mig ensam, trött och nere!
men nog om det jag har aldrig varit typen som trott på att det hälper att beklaga sig.

I morgon kommer min bästa vän och 2 av hennes barn hit! Det ska faktiskt bli riktigt roligt!
Vem vet kanske jag mår bättre imorgon:)

Förresten vill jag bara berätta att jag är så stolt över mina barn! De har verkligen lekt jätte bra i hop i dag och lyssnat, vi har haft en härlig dag och faktiskt när jag täker på dem så kommer ett lende på mina läppar!

Oscar har verkligen fastnat för att leka med lego! Det har han mer eller mindre gjort hela dagen.
Matilda hon har blivit en riktig retsticka mot sin storebror, men hon har en förmåga att säga "tack mamma" "förlåt mig mamma" och "jag älskar dig mamma" som är guld värt!
kram på er


Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Jag förstår hur du känner - det är ingen rolig känsla alls! :(

Jag brottas med min ångest över allergierna och känner oro och ångest till och från, men försöker att inte visa det utåt :) Det hjälper ju liksom inte att klaga ;)

Men hur som helst så ser jag fram emot att ha tillbaka dig på jobbet! :D

Stor kram!!

2010-01-18 @ 22:44:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0