Taxfree

Välkommen till taxfreebutiken
Denna härliga bild damp ned i våram mail box härom dagen.
Nu ska vi bara välja vad vi vill handla. En sak har jag i alla fall redan bestämt LIKöR 43. Det är något som jag kan längta efter i bland. LIkör 43 med mjölk. Jag säger bara mmmmm.

ananrs är jag nollad för tillfället. D- uppsatsen upptar hela mitt liv för tillfället. I går satt vi från kl08 till kl 17:30 . Lunchen bestod av en matlåda framför datorn. Det är inte klokt egentligen men jag hoppas vi ska klara det:)
Kram allihop  


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Oj. lite väl mycket pluggande. Men jag hoppas att det går framåt iallafall.

2010-01-03 @ 16:57:51
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Men vart ska ni åka?! :) Spännande. Jag har nog lite brainfreeze för jag vet inte om jag vet om att du ska ut och resa? :)



Kramis

2010-01-04 @ 19:09:47
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0