Varmare natt

Inatt var det lite varmare i alla fall! Tog en härlig varmdusch i går innan jag la mig kanske var det det som gjorde att deet var varmare.

I går redovisade jag det ena av arbetet och det gick bra. Känns skönt att vara av med en presentation av tre...

Barnen ringde och sa god natt i går oj vad jag saknar dem! Ska bli så skönt att vara ledig en vecka när jag kommer hem och bara få umgås med dem!
Nej nu ska jag hämta frukostbrickan och sen bär det av mot skolan för att vara där kl 18 i kväll.
Ha en bra dag

kram från Falun


Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Tänk dig - snart är du klar!!!! :) Weeehooooo!!



Vilket datum är det examensdags? :)



Kramis!

2010-01-12 @ 16:34:38
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: annika

Hej det har säkert gått bra idag med kan jag tro,du är så duktig..kram

2010-01-12 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0