En arbetsdag

I dag blev jag utlånad till stora barnavdelningen på förmiddagen. Jätte kul att gå över dit trots att man jag känner mig mer än förvirrad eftersom man inte hittar sakerna och är ovan vid de större doserna som barnen ska ha där än på min hemavdelning där det bara rör sig om nyfödda/förtidigt födda barn.

Nu väntar jag på att min familj ska komma hem. Har längtat effter dem...
I kväll ska vi packa eftersom vi åker direkt till skåne, till Daniels syster med familj, när jag slutar jobbet i morgon.
Vi kommer hem på onsdag igen så vi blir inte borta så länge men det blir ändå en del saker som ska med.
Ska bli kul att komma dit det var ett bra tag sedan vi var där nu.

Hoppas ni hade en bra midsommar allihop:)
Tack fam Sjövall,Bark för en super trevlig midsommar i går!
Det gjorde ni bra allihop.

kram på er



Kommentarer
Postat av: Zandra

Ha en jätte bra resa. Kör försiktigt. Massa kramar

2010-06-28 @ 01:15:47
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0